[bcn-pm] Re: [bcn-pm] Próxima reunión Jueves 27 Mar 2003 20:00

Tim Allen zeno at timallen.org
Sat Mar 1 13:44:33 CST 2003

--------- Original Message --------
From: barcelona-pm at mail.pm.org
> Ah, ets de Terrassa? A mi em va fatal qualsevol dia, però si algun dia
> quedem a Terrassa segur que vinc.
Hola Jaume i TMS,
Ho sento que us va malament els dijous.  Voldría dir que els reunions
"oficials" no tenen que esser les únicas que fem... si voleu fer una
mini-reunió dels Perl Mongers de Barcelona a qualsevol lloc, fes-ho.  El
únic que pido es que pongais un email per aqui (ho sento el castallanism--
no tinc el meu diccionari a má) amb les detalls per que els demès podem
asistir.

Espero veure-us en alguna reunió.  Salutacions.
--
Tim/Zeno