[bcn-pm] visita MJD: no somos suficientes

carlos escribano ces at buki.dyndns.org
Tue Jul 8 16:41:44 CDT 2003

El Martes 08 Julio 2003 21:42, Alex Muntada escribió:

> Les solucions són dues: oficialitzar-se com a associació, amb
> estatuts i tota la pesca, o aixoplugar-se com un "grup temàtic"
> dins d'una associació existent que hi estigui interessada (per
> exemple, associacions d'estudiants, etc.). Tot això inclou la
> possibilitat de pagar quotes de subscripció, la possibilitat
> de rebre subvencions oficials (algunes a fons perdut) i el
> finançament de les activitats del grup.
>
> Però al final, la qüestió sempre és la mateixa: qui està disposat
> a participar-hi? I a muntar-ho? I a gestionar-ho? Penseu que amb
> [...]

Tinguem en compte que som un grup petit, que comença ara, i gairebé no ens
coneixem, excepció d'unes poques reunions fetes per sentir una xerrada. Això
anirà a més, i les possibilitats de rebre ajudes d'institucions i fins i tot
d'empreses, amb el temps, també, perquè el programari lliure va a més i atrau
cada vegada més gent. Em sap greu que no poguem plegar uns pocs diners per
invitar a MJD, però pot ser a la propera vegada serem més i es podrà fer.

Ja n'hi ha de grups genèrics de programari lliure, i molts de nosaltres ja
som dins d'algú. Fins i tot existeix un grup que és una unió de grups petits.
No veig tampoc que a aquella iniciativa el vagi millor que a nosaltres.

Pel que fa a questions d'organització, a mi em sembla que estem bé de moment;
ni tan sols hem estat capaços de posar-nos a treballar de valent a la web, el
que hi ha, el possa el zeno quan no té feina,... si no hi ha objectius
importants a la vista no val la pena tampoc remoure res.