[bcn-pm] Proxima Reunion

Victor Jalencas vic-barcelonapm at carotena.net
Mon Dec 1 07:58:15 CST 2003

Alex Muntada wrote:

> Eh??? Suposo que aquest missatge és anacrònic perquè en Víctor sí
> va venir a la darrera reunió (fins i tot vam veure el seu DNI!).
> Sembla com si es tractés d'un missatge que estava encuat en algun
> servidor des de fa mesos i ha sortit ara... Víctor, ens ho pots
> confirmar?

Ostia si! Resulta que vaig contestar el mail del Carlos sobre el ID de
la meva firma i, com que no el podia enviar en aquell moment ho vaig
deixar com a draft. En arribar a casa, el vaig voler enviar i vaig
enviar el primer mail que vaig trobar a la bustia de drafts sense
fixar-me en quin era, nomes em vaig fixar en el subject de bcn-pm. Bé,
suposo que ha passat això, per que jo estava convençut d'haver enviat el
missatge correcte fins que he obert aquest

Victor