[bcn-pm] Fwd: Re: Qué tal una YAPC:: local??

TooManySecrets toomany at toomanyhq.homeunix.net
Fri Sep 27 10:05:50 CDT 2002

Os dejo aquí el emilio que me ha constestado Lou de Manresa sobre el posible
evento.

>¿Qué tal estaría para montar un YAPC:: "local"?

Quants hi som?  A Manresa pm només som tu, jo i potser un parell
d'altres.  No sé quants n'hi ha a Barcelona.  Potser enlloc de dir
"YAPC", una simple reunió? M'agrada la idea de Terrassa, que queda, com
dius, a mig camí per a tots.

> [...]
>Manresa,
>en Terrassa ;) Creo que si se dijera de hacerlo en Terrassa (punto
>"nodal"
>entre Manresa y Barcelona, podría conseguir un local.
>Yo y un buen amigo mío de aquí nos estamos "involucrando" bastante con
>Perl, y
>creo que estará de acuerdo conmigo en hacer algo de este estilo.
>Este emilio lo he remitido también a barcelona-pm, a ver si hay
>alguien por
>ahí que le interese. Y también a la lista perl-castellano. Quizás haya

Com més millor, no?

>Espero que me digais algo.

"Algo!" (-:
>Y en caso de ser afirmativo, propuestas, quien
>podría hacer alguna pequeña ponencia, etc, etc.

Per a mi, podria ser que cada persona portés un exemple d'una cosa que
ha fet últimament amb Perl; alguns portaran coses més aviat senzilles i
altres més avançades, i així ningú s'avorrirà.  Els qui saben més poden
fer suggeriments, comentaris, etc. sobre el que han fet els altres.

--
All the best (Adéu-siau),
Lou Hevly
lou at visca.com