PerlMongers: Propòsit del grup

Zeno zeno at timallen.org
Wed Jun 12 05:50:43 CDT 2002

Barcelona Perlmongers - http://barcelona.pm.org (list: barcelona-pm at pm.org)
posted by: Zeno <zeno at timallen.org> on Majordomo v.1.94.5
---------  Original message --------
From: Victor Jalencas <victor at carotena.net>
>M'he estat mirant la web. Trobo que atabala una >mica, en tres idiomes
>alhora. No es podrien separar. o algo?

Ho he fet aixi a propòsit, per mostrar q'el grup está obert a cuelcom de las
tres llenguas més utilizadas al mon d'informatica d'aquì.  Una mica com la
Pedra de Rossetta.

Però si atabala a la gent, ho puc canviar.  A algú més l'agradaría que ho
faig?

>Per cert, quines són les activitats (if any) que >organitza barcelona-pm?

A principi del grup, ens reunim una vegada al mes, però per raons de
treball, familia, etc, acabem existent només que en la llista (i en aquesta
tampoc).

El propòsit dels grups Perl Mongers del mon es ser un grup on es pot xarlar
sobre el Perl, beure junts, y de vegada en vegada que algún membre prepare
un tema sobre el Perl (com funcioni el "tie" per exemple) per presentar als
restos.

Sempre es pot reunir-ens quan vuigis, informalment, enviant un missatge al
grup (barcelona-pm at pm.org) (p.ex:"Anem a beure a bar X el divendres").  Si
hi ha interés podem organitzar reunions formals altre vegada, però vull
veure si hi ha activitat en la pàgina i la llista.

Salutacions!
--
zeno
només que un altre hacker de Perl