[Warszawa-pm] Perl 6 - świętowanie

Tadeusz Sośnierz tadzikes w gmail.com
Pon, 2 Sie 2010, 05:19:31 PDT

On 30-07-2010 15:31:47, Leszek Piotrowski wrote:
> Panowie,
>

> Własnie rozmawiałem z moim kumplem /b.dobry grafik/
> Pracujemy nad logo. Dajcie nam tydzień.
>
> Tak jak mówiłem wczoraj problemem jest sam pomysł.

Hej,
Pomysły pojawiły się w sumie dwa. Jeden z nich to coś zupełnie
abstrakcyjnego, co ludzie z upływem czasu zaczną kojarzyć z grupą, gdy
będą odbierać jednocześnie jedno i drugie. Przykład to chociażby cebula
czy wielbłąd kojarzące się z Perlem. Na takie logo trzeba jednak
zapracować, pokazywać się z nim i oswajać ludzi.

Drugi pomysł to coś, co będzie przyciągać ludzi wiedzących „o co
chodzi”, tak, żeby kojarzyło się z naszą działalnością. Tak jak
przykładowo producent wody butelkowej weźmie sobie jako logo kroplę
wody, a producent wędlin jakieś zwierzę hodowlane. W naszym przypadku w
logo znalazłoby się coś kojarząceog się z Perlem, czy byłby to wielbłąd,
czy cebula. Jasne że fajnie byłoby mieć coś związanego z Warszawą, tym
niemniej problem jest taki, żeby nie wyszło nam coś podobnego do loga ze
spotkania [1] :)

Optowałbym raczej za drugą drogą. Nie jesteśmy światową spółką
podbijającą rynki logo łatwym do zapamiętania, jesteśmy ludźmi którzy
szukają innych ludzi z podobnego środowiska i to w nich powinniśmy
celować, znaleźć coś, co Perlowcy od razu skojarzą, obok czego nie
przejdą obojętnie.

Pozdrawiam,
Tadek