[Warszawa-pm] Perl 6 - świętowanie

Maciej Grzybek mashester w gmail.com
Pon, 2 Sie 2010, 11:56:25 PDT

 W dniu 02.08.2010 14:19, Tadeusz Sośnierz pisze:

> Hej,
> Pomysły pojawiły się w sumie dwa. Jeden z nich to coś zupełnie
> abstrakcyjnego, co ludzie z upływem czasu zaczną kojarzyć z grupą, gdy
> będą odbierać jednocześnie jedno i drugie. Przykład to chociażby cebula
> czy wielbłąd kojarzące się z Perlem. Na takie logo trzeba jednak
> zapracować, pokazywać się z nim i oswajać ludzi.
>
> Drugi pomysł to coś, co będzie przyciągać ludzi wiedzących „o co
> chodzi”, tak, żeby kojarzyło się z naszą działalnością. Tak jak
> przykładowo producent wody butelkowej weźmie sobie jako logo kroplę
> [...]
W 100% popieram!
Nie damy rady wypromować własnego loga (co byłoby chyba najlepsze, ale
jednak nierealne).
Wielbłąd wydaje się w porządku pomysłem, jednak co z logo p6? Jako grupa
PM chyba nie wypada zamykać się na nowe produkty fundacji Perla, prawda?
Wielbłąd w takim razie, jako logo jednej gałęzi języka (o ile wolno tak
powiedzieć o p5) nie do końca odda ducha Perla jako coś więcej niż p5.
Nie zapominajmy, że p6 przestał być magią, jest czymś namacalnym!

Pozdrawiam,
Maciej 'mac' Grzybek