[Warszawa-pm] Kwiki?

Czw, 13 Lis 2008, 13:30:26 PST

mojomojo.org fajnie wygląda, ale ktoś już to gdzieś wdrażał? Mnie tam
wszystko jedno, na czym to ma być, byle dało się to sensownie
wyhostować. kwiki ma wymagania minimalne (CGI i pliki), a mojomojo
wydaje się potrzebować SQL-a i mod_perla albo FastCGI, ale jeśli nie
będzie z tym problemów, to ja też jestem za!

Co do hasła, to akurat nie stanowi problemu.