[Warszawa-pm] Kwiki?

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Czw, 13 Lis 2008, 13:13:31 PST

2008/11/13 Piotr Roszatycki <piotr.roszatycki w gmail.com>:
> Moja propozycja jest taka, aby przenieść stronę, która na razie
> straszy na jakiś mega-cool-web-2.0-ozone-friendly-and-other-buzzwords
> engine. Ponieważ zajmujemy się Perlem, to raczej sprawa honoru, aby
> hostować się na czymś perlowym.
>
> Wg mnie kryteria spełnia Kwiki:
>
> http://www.kwiki.org/?KwikiThemes
>
> A tu jest mój mini-serwisik, ale ładnie w nim widać, jak mimimalnym
> kosztem stworzyć w miarę funkcjonalny serwis:
>
> http://fakechroot.alioth.debian.org/
>
> Jeśli macie jakieś lepsze pomysły, to proszę zapodawać. Ja jedynie
> [...]

Ja jestem za!

Mam tylko taką propozycję, żeby stronę zabezpieczyć hasłem które
możnaby rozsyłać na liście, albo nawet umieścić gdzieś na stronie -
spamerzy raczej po polsku i tak nie zrozumieją.

Co do wyboru wiki - to jeszcze ciekawe byłyby takie możliwości:
- http://mojomojo.org/ (jeśli byliby tu zwolennicy Catalista)
- http://github.com/viklund/november/tree/master (Perl6 - zupełny hardcore)
- http://www.socialtext.net/open/index.cgi (czyli komercyjne wiki
które przeszło na otwartą licencję - ciekawie byłoby zbadać
możliwości)

Szkoda, że nie mamy materiału na 4 wiki.

Pozdr.
Z.