[Vlaanderen] volgende meeting

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Tue Apr 19 04:44:02 PDT 2011

Liz maakt me er net op attent dat volgende week
woensdag familie van ons uit Duitsland komt
logeren en dat we dan echt niet weg kunnen en dat
we dat een paar dagen geleden zo afgesproken
hebben met onze familie omdat we niet volgende
week  maar deze week Vlaamse Perl mongers hebben...  zucht, ik zit te slapen.

Maar enfin, wij zijn geen Vlamingen, dus we laten het aan jullie over.
Liz en ik en Erik kunnen volgende week niet en
deze week wel, Dirk kan deze week niet en volgende week wel.
Twee bijeenkomsten?

????
wendy