[Vlaanderen] Meeting 22/4

DirkDn ddn123456 at gmail.com
Thu Apr 23 04:20:48 PDT 2009

HoiHoi,

Wendy je blijft 1 van mijn 2 favoriete noordvlamingen ;-)

Ondertussen heb ik al een wiki provider (wikidot.com) gevonden voor 2 euro
per maand op jaarbasis. Sponsoring is geregeld. ETA 1e online versie met
inhoud: 3 mei 09.

Verder kijken we hier ook nog rond voor een locatie en betreft de volgende
social perl namiddag.

Groetjes aan allen
DirkDn