[Vlaanderen] hallo na yapc

Jonathan Schollen jonathan_schollen at hotmail.com
Mon Sep 3 02:17:26 PDT 2007

Hoi Chris,

Een echte outline voor de meetings is er niet. De planning die er nu zit er
als volgt uit (fouten mogen altijd verbeterd worden ;-)
* Samenkomst: 1 maal per maand.
* Onderwerpen: Afwisselend technical en social
* Dag samenkomst: Dat weet ik niet meer 100%. Kan iemand helpen?
                            (Ik dacht de laatste woensdag van iedere maand).

Draadloze internet toegang is zeker een must.
Openingsuren: Volgens mij is opening tot 23u goed, of zijn er meetings die
langer duren?

Tot binnenkort,

Jonathan