[Vlaanderen] hallo na yapc

Hendrik Van Belleghem Hendrik at LDL48.org
Mon Sep 3 12:55:11 PDT 2007

Het duurt een tijdje om te "klimatiseren"..

Vorige meetings waren telkens op de 3de woensdag van de maand, maar daar kunnen we gerust flexible in zijn. Om het nog wat gezinsvriendelijk te houden, rekken we het best niet TE lang? Wireless is idd wel een minimum vereiste.

Ik begrijp dat het niet altijd motiverend is als er soms maar 2 of 3 mensen opdagen...Enkele van onze collega mongeurs vertelden me dat zij ook vaak dergelijke meetings hadden. Misschien even doorbijten?

Wat betreft BPW.. PR is key ;)

Hendrik

-----Original Message-----
From: vlaanderen-bounces+hendrik=ldl48.org at pm.org on behalf of Jonathan Schollen
Sent: Mon 9/3/2007 11:17 AM
To: vlaanderen at pm.org
Subject: Re: [Vlaanderen] hallo na yapc

Hoi Chris,

Een echte outline voor de meetings is er niet. De planning die er nu zit er
als volgt uit (fouten mogen altijd verbeterd worden ;-)
* Samenkomst: 1 maal per maand.
* Onderwerpen: Afwisselend technical en social
* Dag samenkomst: Dat weet ik niet meer 100%. Kan iemand helpen?
                            (Ik dacht de laatste woensdag van iedere maand).

Draadloze internet toegang is zeker een must.
Openingsuren: Volgens mij is opening tot 23u goed, of zijn er meetings die
langer duren?

Tot binnenkort,

Jonathan