[Vlaanderen] vrijdag 23/11 dan?

Erik Colson eco at ecocode.net
Fri Nov 23 06:26:44 PST 2007

On Fri, Nov 23, 2007 at 02:28:19PM +0100, Wendy wrote:
> Hai eco,
>
> Dat is jammer.
>
> Wat betreft FOSDEM: Liz en ik zijn van plan één van beide dagen naar FOSDEM
> te gaan, maar omdat het programma nog niet gevuld is, weten we nog niet
> welke van de twee.
>
> Er moet natuurlijk wel een praatje over Perl gehouden worden.  Dat kunnen
> we vanavond bespreken.
>
> Beetje jammer dat je er niet bij kunt zijn om jouw eigen agendapunt te
> bespreken.  Omdat je het zelf naar voren brengt, kunnen we jou dus wel
> [...]

Hallo Wendy,

Maken jullie vanavond alvast maar een hele lange waslijst aan talk-ideeën waar we er voor iedereen eentje kunnen uit pikken hé ;-)

Eigenlijk was het mij vooral de bedoeling een snel antwoordje te ontvangen op mijn polletje. Niet zozeer wie over wat wil spreken, maar eerder uitzoeken of er al dan niet voldoende interesse is.

Groetjes en happy chatting !

--
Erik