[Vlaanderen] vrijdag 23/11 dan?

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Fri Nov 23 05:28:19 PST 2007

Hai eco,

Dat is jammer.

Wat betreft FOSDEM: Liz en ik zijn van plan één van beide dagen naar
FOSDEM te gaan, maar omdat het programma nog niet gevuld is, weten we
nog niet welke van de twee.

Er moet natuurlijk wel een praatje over Perl gehouden worden.  Dat
kunnen we vanavond bespreken.

Beetje jammer dat je er niet bij kunt zijn om jouw eigen agendapunt
te bespreken.  Omdat je het zelf naar voren brengt, kunnen we jou dus
wel aanmelden voor een presentatie bij de FOSDEM, denk ik.  We zullen
vanavond bespreken waar jij het bij de FOSDEM over zult hebben.   :-)