[Vlaanderen] Hosting

ecocode eco at ecocode.net
Mon Sep 18 02:37:47 PDT 2006

* "vlaanderen.pm at wendy.org" <vlaanderen.pm at wendy.org> wrote:

| Het zijn er indrukwekkend veel, de concurrenten.  Het maakt mij weinig
| uit (te weinig ervaring met wiki), dus ik heb weinig zin in een
| heilige oorlog (die wiki is beter dan deze, want...).  Deze gebruikt
| Perl, dus dat is interessant genoeg.

daar heb ik hetzelfde idee over...

| Hoe zit het met de mogelijkheden voor grafische vormgeving en layout?
| Net als gewone html-pagina's natuurlijk, maar kun je makkelijk
| templates definiëren?

css wordt ondersteund.
dan heb je een header en een footer die overal terugkomt (daar kan je
eventueel <div> in kwijt...

De wiki content is logisch gezien puur tekst (html formaat).
Elke page is dus een scrolling html doc. Zo moet je dat zien. Indien je
liever iets wat meer grafisch wil met flash en andere , dan kan je beter
met een Content Management System werken... zoals Drupal of Mambo of
Joomla (alledrie php :-/) of anders Catalyst ? (=Perl)
Voordeel van wiki is dat deze in mijn ogen/ervaring toch veel
eenvoudiger opgestart is...

--
Erik