[Oslo-aktive] Div priser hytteleie

Kjetil Kjernsmo kjekje at ifi.uio.no
Tor 12. Jan 2012 07:27:03 PST

Torsdag 12 januar 2012 10:28, skrev Martin Tostrup Setek:
> Hva med å gjøre noe gøy ut av man skal arrangere noe rundt Moose i et
> land som faktisk *har* elg? Mitt forslag er å dra de med på elgsafari og
> andre villmarksaktiviteter, servere elg og andre lokale (vilt)retter fra
> et område det det er mye elg.

Jeg synes dette er et godt forslag, og jeg nevnte noe sånt på siste
medlemsmøte. Folk var ikke så veldig entusiastiske for ideen, det er
kanskje ikke superspektakulært.

Jeg tenker at det hadde vært fint med noe superspektakulært men jeg tenker
at vi kan få bare fire elementer av arrayen
("superspektakulært", "billig", "lite jobb", "grei logistikk", "plass til
mange deltakere")
og at vi kanskje får like mye bra kode av å droppe superspektakulært. Da
tenker jeg at villmarkscamp kunne vært veldig bra.

Eller kanskje legge lista litt lavere med hensyn til antall deltakere.

Det beste hadde selvfølgelig vært å få tak i grisemye penger, men...

Kjetil
--
Kjetil Kjernsmo
PhD Research Fellow, University of Oslo, Norway