[Oslo-aktive] God Perl-rant podcast

Robin Smidsrød robin at smidsrod.no
Man 23. Mai 2011 10:49:29 PDT

On 2011-05-23 17:37, Salve J Nilsen wrote:
> Fikk en link på London.pm sin liste til en ganske intens frust/"rant" om
> Perl. Podcast-episoden er ganske lang, og Perl-biten starter ca. 50
> minutter uti, men vel verdt å høre på.
>
>   http://5by5.tv/hypercritical/15

Genial podcast! Eneste jeg savnet var at han ikke nevnte Catalyst eller
Mojolicious i det hele tatt når han snakket om web frameworks. Kunne få
det til å høres ut som om det ikke finnes web frameworks til Perl. Vel
vel... Han fikk nå i det minste nevnt Moose og Modern Perl, samt det at
Perl er det språket som prototyper omtrent alle typer
programmeringsteorier og finner den beste løsningen til slutt.

Takk for lenka!

-- Robin