[Oslo-aktive] Oslo.pm stand på JavaZone (Hjelp søkes!)

Salve J Nilsen sjn+oslo.pm at pvv.org
Tir 7. Sep 2010 01:24:47 PDT

Jan Henning Thorsen said:

> Jeg er vet ikke om jeg er tilhenger av "6-tallet". Greit nok at det faktisk
> kan lekes med nå, men hvis man skal reklamere for andre språk på JavaZone,
> mener jeg man skal reklamere på samme nivå: Altså for et språk som er klar
> for produksjon.
>
> En plakat med "moo-sex", hadde kanskje vært bedre hvis man skal reklamere
> for noe som virkelig er kult i perl-verden :-)
>
> Ellers syns jeg den var fin.

Siste utgave kan du finne her nå:

   http://dl.dropbox.com/u/3809132/JavaZone/Perl_JZ2010_965x2000_Trykk.pdf

..så den er litt bedre. :)

Husk at formålet med plakaten er å tiltrekke oppmerksomhet (inkl. få
folk til å bli nysgjerrige og spørre oss spørsmål). Når folk har vist
interesse, så kan vi fortelle om Perl 6, Camelia, forholdet til Perl
5, Moose, DBIx::Class, Plack, POE, eller hva enn annet de lurer på.

Noe som leder meg til neste spørsmål. Har du lyst til å hjelpe ved å
lage en liten flyer med slik informasjon? :)

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen