[Oslo-aktive] Oslo.pm stand på JavaZone (Hjelp søkes!)

Jan Henning Thorsen jhthorsen at cpan.org
Tir 7. Sep 2010 01:04:18 PDT

Jeg er vet ikke om jeg er tilhenger av "6-tallet". Greit nok at det faktisk
kan lekes med nå, men hvis man skal reklamere for andre språk på JavaZone,
mener jeg man skal reklamere på samme nivå: Altså for et språk som er klar
for produksjon.

En plakat med "moo-sex", hadde kanskje vært bedre hvis man skal reklamere
for noe som virkelig er kult i perl-verden :-)

Ellers syns jeg den var fin.

Mvh,
 Jan Henning