[Oslo-aktive] Vil du være med og orge NPW'09?

Salve J Nilsen sjn at pvv.org
Ons 23. Jul 2008 06:18:41 PDT

Hepps!

Oslo.pm skal få noe til å skje, så les videre. :)

Salve J Nilsen said:

> Flott, da er vi tre personer. Vi trenger fremdeles fler som er villige
> til å ta ansvar, og det er i løpet av denne måneden vi må avgjøre
> om konferansen skal være i Oslo (august brukes evt. til å forberede
> reklamering av NPW på YAPC-konferansen i København.)

Jeg kar registrert følgende frivillige for Nordic Perl Workshop 2009
(takk!:) :

  - Trond Michelsen (økonomi & forefallende)
  - Karl Rune Nilsen (program)
  - Kirill Miazine (forefallende)
  - Geir Aalberg (orge reklamering av NPW på YAPC)

Vi trenger fremdeles noen som vil ta ansvar for følgende områder:

  - Sponsoransvarlig (finne folk og firma som vil samarbeide med oss)
  - Info/markedsføringsansvarlig (blæsting, web, annonseringer, effekter)
  - Konferanseansvarlig (mottak, mat/drikke, infrastruktur)
  - Teknisk ansvarlig (orge støttesystemer, applikasjoner, programmering)

Dette er minimum for at arbeidsbyrden ikke skal bli for stor frem til NPW,
men om du gjerne vil hjelpe på andre vis (ordne Lightning Talks,
Tutorials program, Sosialiteter, eller noe annet) så meld deg ASAP. :)

Målet er at vi i snitt bruker maks 1-2 timer i uken frem til konferansen,
og at vi jevnlig synkroniserer med hverandre så vi kan plukke opp de
ballene som faller i bakken.

Vi avgjør om vi er mange nok på Oslo.pm-møtet i august. Fint om du gir
lyd fra deg her før det. :)

Til slutt vil jeg nevne at vi allerede har en dialog på gang med
friprog.no om samlokalisering av NPW og Go Open (sannsynligvis et
todagers-opplegg med totalt 5-6 spor.) Vi får se om det blir noe av, men
potensialet er godt for at dette blir en veldig morsom konferanse. :)

- Salve (leder, Oslo.pm)

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen