[Oslo-aktive] NPW'09 location? (fwd)

Salve J Nilsen sjn at pvv.org
Fre 4. Jul 2008 08:03:13 PDT

Kirill Miazine said:

> Jeg mente å svare litt raskere. Jeg kan hjelpe til - kan skyve på
> ting, følge opp, osv. Sikkert komme med noen forslag.

Flott, da er vi tre personer. Vi trenger fremdeles fler som er villige til
å ta ansvar, og det er i løpet av denne måneden vi må avgjøre om
konferansen skal være i Oslo (august brukes evt. til å forberede
reklamering av NPW på YAPC-konferansen i København.)

Har vi ikke nok frivillige, så dropper vi hele greia.

- Salve (leder, Oslo.pm)

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen