[Oslo-aktive] Møtefrekvens

Denis Brækhus denis at startsiden.no
Tor 7. Jun 2007 01:18:39 PDT

----- Geir Aalberg <geir at fandom.no> wrote:
> Nå hadde jeg regnet med at folk ville registrere seg hvis de ville
> gjøre noe på forumet. Dersom noen har motforestillinger mot dette

Jeg har da vært medlem på Origo siden sent i April, men jeg fikk ikke beskjed om at jeg måtte melde min bruker inn i noen gruppe e.l.?
Må vel inn i en sirkel eller noe sånt? Hvordan kommer jeg inn i den gode sirkel?

hilsen
--
Denis Braekhus - Teknisk Ansvarlig ABC Startsiden AS
http://www.startsiden.no