[Oslo-aktive] Møtefrekvens

Geir Aalberg geir at fandom.no
Tor 7. Jun 2007 01:21:37 PDT

On 7. Jun 2007, at 09:41, Denis Brækhus wrote:

> Jeg fikk bare
>
> "We're sorry!
>
> Sorry! You don't have access to this page."

Snodig. Selv får jeg "Foreløpig er det ingen avstemninger her" dersom
jeg prøver å gå til siden uten å være logget inn. Kanskje denne
url'en funker bedre?

http://origo.no/-/poll_collection/show/322_avstemninger

Mulig det kan skyldes innstillingene, men kl 09:41 sto den på
"tilgang: offentligheten". Endret dette til "autoriserte", da burde
det ihvertfall være mulig å sjekke navnet på folk. Men det hjelper jo
lite dersom man ikke ser siden...

> Greit nok at jeg bare lurker og er særdeles lite aktiv, men kan jeg
> ikke få access to that page? :P

Nå hadde jeg regnet med at folk ville registrere seg hvis de ville
gjøre noe på forumet. Dersom noen har motforestillinger mot dette
foreslår jeg at de istedet sender sine stemmer direkte til lederen
(Salve). Uansett var ihvertfall planen å bruke Origo til å lage
kalender o.l., siden dette da kan oppdateres av hele styret og de har
innebygd funksjonalitet for bl.a. iCalendar-feed.

-geir