[Oslo-aktive] [Oslo.pm] Formelt stiftelsesmøte for Oslo.pm, 1. nov 2006

Marcus Ramberg marcus.ramberg at gmail.com
Tir 17. Okt 2006 15:51:57 PDT

On 10/17/06, oslo.pm at brumle.com <oslo.pm at brumle.com> wrote:

> Jeg har selv hatt stor glede av å delta, og til tider bidra, i sosiale
> aktiviteter i det sosialt-faglige miljøet heromkring, og oslo.pm er også
> en del av dette
> Så langt har jeg ikke kommet meg over nybegynnerstadiet innen PERL, men
> jeg har gjort et forsøk og har i tillegg meldt meg på lista :)
> Jeg akter derfor å stille meg til rådighet for et styreverv.
> Dette kanskje mest for å verdtsette det initiativet som mange tar, men
> også for selv å lære mer, og ikke minst stable på beina en PERL-kompetanse.

Hei Bjørn.

En god start hvis du vil være med å promotere Perl i Oslo kan være å lese
http://search.cpan.org/~nwclark/perl-5.8.8/pod/perlfaq1.pod#What%27s_the_difference_between_%22perl%22_and_%22Perl%22%3F
Perl er ikke et akronym, og skrives aldri PERL :-) Ellers vil jeg si at det
er et bra intiativ og ser frem til å se deg på stiftelsesmøtet.

--
With regards
Marcus Ramberg