[Oslo-aktive] [Oslo.pm] Formelt stiftelsesmøte for Oslo.pm, 1. nov 2006

oslo.pm at brumle.com oslo.pm at brumle.com
Tir 17. Okt 2006 14:56:32 PDT

On Thu, Oct 05, 2006 at 02:39:07PM +0200, Salve J Nilsen wrote:
> Hei!
Hepp

> Oslo.pm hadde sitt frste mte for nesten fire år siden nå men av
> praktiske åsaker (latskap :-) har vi ikke gått gjennom det formelle
> arbeidet enda. Etter konferansen så sitter vi igjen med behov for
> anskaffe en konto, og det krever at en del formaliteter er i orden.
>
> Derfor skal vi stifte Oslo.pm formelt neste måned! :-D
>
> For å forberede mtet trenger vi et sett med vedtekter og et styre
> (inkl. leder og kasserer), og til dette trenger vi DIN hjelp.

[snip]

> Styremedlemmer:
>    Ønsker du å være med i styret i Oslo.pm, eller vet om noen som br
>    nomineres, send en mail til aktive-lista med info om deg eller den
>    personen.

Jeg har selv hatt stor glede av å delta, og til tider bidra, i sosiale aktiviteter i det sosialt-faglige miljøet heromkring, og oslo.pm er også en del av dette
Så langt har jeg ikke kommet meg over nybegynnerstadiet innen PERL, men jeg har gjort et forsøk og har i tillegg meldt meg på lista :)
Jeg akter derfor å stille meg til rådighet for et styreverv.
Dette kanskje mest for å verdtsette det initiativet som mange tar, men også for selv å lære mer, og ikke minst stable på beina en PERL-kompetanse.

> mvh,
>
> - Salve J. Nilsen
Godt initiativ :)

Bjørn Ove Grødal Wærås         _           brumle at brumle.com
 The ASCII ribbon campaign    ( )       GnuPG ID: 0x51618E88
  against HTML e-mail          X                ICQ#: 332842
http://www.metacon.ca/ascii   / \  Jabber: brumle at jabber.org