[Oslo-aktive] =?UTF-8?Q?Re=3A_=5BOslo-aktive=5D_Formelt_stiftelsesm=F8te_for_?= =?UTF-8?Q?Oslo=2Epm=2C_1=2E_nov_2006_=28Agenda=29?=

Salve J Nilsen sjn+oslo.pm at pvv.org
Man 16. Okt 2006 08:38:49 PDT

Eivind Marienborg said:

> En gyldig saksliste/agenda kan se ut som følger:

Takk! Da foreslår jeg agenda blir følgende omskrivning av ditt forslag:

=======================8<------------------------------------

  1. Åpning
  2. Konstituering
  	a) Valg av ordstyrer
 	b) Valg av tellekorps
  	c) Valg av referent
  	d) Valg av protokollunderskrivere
  3. Diverse
         a) Diskusjon om vedtekter, samt evt. endringer
         b) Godkjenning av vedtekter
         c) Gjennomgang av årets aktiviteter, regnskap
  4. Valg
         a) Formann
  	b) Styre
  	c) Valgkomité
  5. Eventuelt
  6. Avslutning ved nyvalgt leder

-------------------------->8=================================

For de oppvakte blant leserne, så har jeg _fjernet_ punktet om valg av
revisor. Vet ikke om det er lurt, men tanken er å redusere mengden med
arbeide (og ikke minst utgifter) relatert til foreningens drift.

I tillegg til dette så har vi heller ikke noe budsjett for neste år,
rett og slett fordi vi ikke vet hva vi skal gjøre med pengene som er til
overs etter Nordic Perl Workshop. Hadde det vært lurt å legge til to
punkter "3d) Diskusjon om budsjett", og "3e) Godkjenning av budsjett", så
årsmøtet kan legge noen føringer til styret, eller er det like greit å
overlate økonomien til styret?

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen