[Oslo-aktive] [Oslo.pm] Oslo.pm logo

Salve J Nilsen sjn+oslo.pm at pvv.org
Fre 27. Jan 2006 07:34:17 PST

Geir Aalberg said:

> Det skal være en _veldig_ eksklusiv skjorte før jeg gidder å betale
> 150-200 kr for ett eksemplar.

Vi vet ikke prisen enda (det kommer jo an på hvor mange som kjøper, og
startprisen har jeg sett til halvparten av det du foreslo).

> Jeg har allerede nevnt ideer til logoer for både Oslo.pm og NPW. Begge
> disse førte bare til rynking på nesen hos "the powers that be". Å
> bruke den lille tiden jeg har til overs etter jobb og studier på
> "forslag" som ender opp med ikke å bli brukt finner jeg lite
> motiverende. Da er det mere produktivt å bruke tiden til å jobbe med
> foredrag som har en rimelig sikkerhet for å bli realisert.

Joda, takk for ideer! Men dessverre er det vanskelig å få disse på
trykk, og det er derfor jeg ber om forslag i form av vektorgrafikk e.l.

Igår fikk jeg første forslag fra Kai Andresen i SSB! Forslaget hans er
lagt ut på:

   <http://oslo.pm.org/logo/>

Kai sier at dette er et utkast og at den trenger "i beste fall bearbeiding
av noen som kan grafikk". Jeg synes det var er svært verdig forslag, og
om vi vil ha det som logo så er jeg sikker at vi klarer å pusse det opp
nok til at det ser litt profft ut. :)

Det er ingen som har krevet at vi har et sluttprodukt ferdig på tirsdag,
og strengt tatt er "kravene" svært lave og pragmatiske.

(Og slapp av Geir, jeg har sett litt av det du har laget før, og om du
bestemmer deg for å faktisk bruke tid på noe så er jeg sikker på at du
kan gi de aller fleste i Oslo.pm noe å overgå. :)

Uansett, den eneste _sikre_ måten å ikke få sitt logoforslag forkastet,
er ved å _ikke_ sende inn forslaget. (og det taper vi alle på)

'nuff said.

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen