[Oslo-aktive] [Oslo.pm] Oslo.pm logo

Geir Aalberg geir at fandom.no
Fre 27. Jan 2006 06:36:22 PST

Salve J Nilsen wrote:

> Og trykk-kostnad kan jo alltids fordeles mellom de som ønsker å kjøpe
> t-skjorta. :)

Det skal være en _veldig_ eksklusiv skjorte før jeg gidder å betale 150-200
kr for ett eksemplar.

> Jepp. Men logo trenger vi allerede nå. Har du lyst til å komme med et
> forslag? :)

Jeg har allerede nevnt ideer til logoer for både Oslo.pm og NPW. Begge disse
førte bare til rynking på nesen hos "the powers that be". Å bruke den lille
tiden jeg har til overs etter jobb og studier på "forslag" som ender opp med
ikke å bli brukt finner jeg lite motiverende. Da er det mere produktivt å
bruke tiden til å jobbe med foredrag som har en rimelig sikkerhet for å bli
realisert.

-geir