Re: [Oslo-aktive] [Oslo.pm] Bokanmeldere søkes

Geir Aalberg geir at fandom.no
Man 25. Jul 2005 08:33:17 PDT

On 25. Jul 2005, at 15:04, Salve J Nilsen wrote:
> Suddenly, Geir Aalberg uttered:

> Hvis dere har lyst å skrive anmeldelser er det fint om dere forteller
> om dette på <oslo-aktive at pm.org> Send en mail dit (svar gjerne på
> utlysningen jeg sendte til <oslo at pm.org>). Jeg har allerede fått flere
> henvendelser enn det er bøker, men siden begge dere var tidlig ute, så
> gir jeg dere gjerne litt tid til å svare offentlig. ;-)

Kan ikke se at det har kommet noen andre henvendelser enn fra Marcus på
lista. Kanskje de fleste tenker som jeg at det ikke er nødvendig å
spamme andre folk med "me too"-meldinger?

> Også er det kult om dere kan si hvor mye tid dere trenger på å skrive
> anmeldelsene. :)

En typisk "capsule review" (à la :login) tar gjerne et par timer å
skrive. Men det kan ofte være en fordel å _lese_ boken først også, og
det tar (forhåpentligvis) noe lenger tid.

-geir