[Oslo-aktive] [Oslo.pm] Bokanmeldere søkes

Salve J Nilsen sjn+oslo.pm at pvv.org
Fre 22. Jul 2005 12:56:21 PDT

Suddenly, Marcus Ramberg uttered:

> Jeg tar gjerne template toolkit boka. Hvem skal bruke disse ordene vi
> skriver? Holder det med egen-publisering, eller må det mere krutt til?

For bøker som har vært i salg en stund, tror jeg det holder med at vi
publiserer på Oslo.pm-sidene... Får vi noe nyere en dag (jeg har allerede
kontaktet O'Reilly om dette), så kan vi jo se etter flere steder å
publisere? Vi får se det an... :)

Møte opp på neste Oslo.pm-møte, så skal jeg ta med TT-boka til deg da.

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen