Re: [Oslo-aktive] [Oslo.pm] digi.no: "Trangt nåløye for Perl-utviklere"

Tarjei Vassbotn tarjei at onsite.no
Tor 14. Jul 2005 04:39:24 PDT

Salve J Nilsen wrote:
> Suddenly, Bjørn Furuknap uttered:

> Lokaler, kaffe og frukt er noe av det enkleste å få tak i når vi ønsker å
> arrangere et foredrag. Vi har slitt _mye_ mer med å finne folk som har
> lyst til å holde foredrag om noe aktuelt og interessant!
>
> Jeg sier gjerne ja-takk til at du sier noen ord om Perl i .NET-miljø
> (høres helt vilt ut, men jeg synes sånt er interessant. :). Skal vi si
> Septembermøtet? :)
>
> En _langt_ mere produktiv måte å bruke penger for OnSite (eller andre
> firma som har lyst til å bidra til Perl-miljøet på østlandet) er å fly inn
> [...]

Er det noen som har oversikt over hvor mange som hadde vært tilbøyelige
for å møte opp på et slikt arrangement? Tenker på om det hadde gått an å
få til en slags konferanse med 2-3 speakers + kanskje noen norske.

(Min personlige wishlist er kanskje litt standard, men MJD, Damian og
Larry er alltid morro å høre på, i tillegg kunne det vært hyggelig å få
Gisle Aas også).

- Tarjei