RE: [Oslo-aktive] [Oslo.pm] digi.no: "Trangt nåløye for Perl-utviklere"

furu.pm@lit.no furu.pm at lit.no
Ons 13. Jul 2005 10:41:33 PDT

----Original Message----
From: oslo-aktive-bounces at pm.org
[mailto:oslo-aktive-bounces at pm.org] On Behalf Of Salve J Nilsen
Sent: 13. juli 2005 19:28
To: Oslo.pm-aktivistene
Subject: RE: [Oslo-aktive] [Oslo.pm] digi.no: "Trangt nåløye
for Perl-utviklere"

> Suddenly, Bjørn Furuknap uttered:
>
> Jeg sier gjerne ja-takk til at du sier noen ord om Perl i .NET-miljø
> (høres helt vilt ut, men jeg synes sånt er interessant. :).
> Skal vi si Septembermøtet? :)

Jeg tror oktober er et mer aktuelt tidspunkt, om jeg ikke tar helt feil vil
mesteparten av august bli hektisk for meg, og jeg trenger uansett litt tid
til å forberede hva som skal med.

Catch'et med perl i .net er jo at det ikke er gratis og at det, så vidt jeg
vet, kun funker på Windows. På den annen side, det var vel tilfellet med
mitt forrige seminar også...

Bjørn