[Moscow.pm] логотип перла

Тимур Нозадзе timur.nozadze на gmail.com
Ср Фев 17 14:55:31 PST 2016

> To inquire about the use of a camel image on any commercial product or
site, please send email to permissions на oreilly.com
<permissions на oreilly.com?subject=> with a description of the product or web
site, indicating where and how you'd like to use the camel.

Почему бы им не написать? Не думаю, что они будут сильно против такого
использования. O'Reilly вообще очень адекватные, вроде бы.

Ну или нарисуйте своего верблюда. Будет +1 в коллекции верблюдов российских
Perl-ориентированных компаний.:)
https://hsto.org/files/6e1/21c/d9d/6e121cd9d0b440c8a2d1c0fa3abe9a49.png
http://yt3.ggpht.com/-T6AUNSnvqgM/VRqzDX06ctI/AAAAAAAAAFs/HGcDR9GG3h0/w2120-fcrop64=1,00005a57ffffa5a8-nd/2560x1440-v4.jpg