Konsultointia?

Ari Jolma ajolma at ahti.hut.fi
Tue Mar 30 01:37:43 CST 1999

>Siten ettei mokata. Esim. niin, että jos ongelmia tulee niin muut
>tulevat apuun jotta homma saadaan hoidettua (ja ottavat luonnollisesti
>osansa).

tämä edellyttää sitten koko porukan jonkinlaista sitoutumista hommaan
& yhteispäätöksiä, ettei tule tätä "minähän sanoin, ettei se onnistu"
efektiä :-)

>Joo, mistäs sellainen löydetään?

luulenpa tämän erääksi perusjutuksi, kellään ei liene hengen hätää tähän
konsultointiin vaan leipää tulee toistaiseksi muualtakin?

joitain pikkufirmoja joihin minullakin on kontakteja on esim. tuolla
Innopolissa mutta ne kontaktit ei siis ole sellaisia, että esim.
omistaisin x % osakkeista

>Perl-tuki on erikseen, uskoisin sovellusohjelmoinnin olevan alkuun
>paras alue.

jees

>Joo, firmalla voisi yrittää mainostaa osaamista kunnolla ja saada
>hyviä diilejä ulkomailta.

no eikun mainostetaan, jos eteen tulee, niin lupaan mainostaa jo nyt -
vaikka tässä vaiheessa tietty varovaisesti

Ari