[Groningen-pm] Café de Minnaar

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Thu Jan 22 12:06:05 PST 2015

Hoi Theo en anderen,

Er is hangt een TV, maar ik weet niet of hij geschikt is en of hij
gebruikt kan worden. Ik krijg de indruk dat hij niet veel gebruikt wordt.

Als we zelf wat meenemen denk ik dat er veel kan. Ik woon dicht bij, en
kan evt. een monitor meenemen. Er zit een stopcontact wat gebruikt mag
worden. Ik denk dat er geen geschikte muur is voor een beamer.

We kunnen ook eens wat met "screen" spelen, daarmee kun je ook goed
sessies delen. Lekker allemaal tegelijk typen ;-)
https://www.linode.com/docs/networking/ssh/using-gnu-screen-to-manage-persistent-terminal-sessions

We zouden ook eens naar iets als Gobby kunnen kijken, dat is een
"collaborative editor". https://github.com/gobby/gobby/wiki

( Het zou ook bij mij thuis kunnen, al is dat een beetje klein en kan
het misschien niet altijd. Ik heb vele monitors en een witte muur. Ook
kun je hier gratis parkeren. Maar de drempel van een café is volgens mij
lager. )

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl