[Groningen-pm] Café de Minnaar

Th. J. van Hoesel th.j.v.hoesel at gmail.com
Thu Jan 22 10:48:11 PST 2015

Al ben ik er de laatste keer dat het wel was, er zelf niet geweest (volgens mij), gaat het voor mij vooral om hoe praktisch het is wat betreft het kunnen delen van een scherm, een grooooooote monitor of beamer. Van mij hoeft het niet super gezellig te zijn aangekleed... en koffie en cola of bier, uiteraard aanwezig.

groeten, Theo