[Groningen-pm] bijeenkomst 13 januari

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Wed Jan 7 05:52:35 PST 2015

Op 07-01-15 om 14:04 schreef Hermen Lesscher:
> Hallo allemaal,
>
> Een andere mogelijkheid is om het te vragen bij hotels.nl te doen, ik
> vond het dat laatste keer dat we er waren een leuke en goede locatie.
>
> Ik hoop wel dat er een aantal mensen zullen komen, en dat ook van
> tevoren laten weten (!)

Het is mijn bedoeling om te komen.

> Van tevoren eten zit er natuurlijk nog altijd in.
>
> Wie van jullie had er contact met iemand van hotels.nl?

Ik had destijds contact met Remko Silvis. Hij heeft toen ook wel in deze
lijst gepost met mailadres remko at secutor dot nl. Verder is Noe
Snaterse ook een paar keer bij PM geweest, hij werkt daar ook.

Remko schreef me destijds: "Zelf doen we niet zo heel veel meer met perl
maar mochten jullie nog om ruimte verlegen zitten voor dinsdag 8 juli,
dan kan dat eventueel ook wel op het kantoor van Hotels.nl (aan de grote
markt)."

Ik zag dat de Piratenpartij tegenwoordig bijeenkomt in De Padangbar, dat
is tegenwoordig een eetcafe.
https://nl-nl.facebook.com/EetcafeDePadang?_fb_noscript=1

Dicht bij mij is een gezellig café "de Minnaar van de Rozenstraat" met
een tweede ruimte ernaast wat misschien ook geschikt zou zijn.
http://www.deminnaar.nl/
Ik heb niet gevraagd of het kan, maar ze zijn elke dag open van
16:00-2:00. En ze hebben wlan. Parkeren is vanaf 18:00 gratis.
Er zijn ook allerlei restaurants in de buurt.

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl