[Groningen-pm] Café de Minnaar

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Mon Feb 9 00:56:53 PST 2015

Hoi Paul,

Ik kan je makkelijk ophalen, wil je liver direct van je werk ? Ik kan er
niet om 16:00 uur zijn, meer 17:30-45. Is dat ok? Maakt mij niet zoveel
uit waar ik je zal oppikken, kan alleen niet rond 16:00 uur.

Ik hoor het wel.

Groet, Hermen

On 09-02-15 09:49, Piet Plomp wrote:
> Hoi Hermen,
>
> Geldt jouw aanbod om mij op te halen nog? Dan kan ik namelijk mee naar de
> Perl Mongers!
>
> Er is momenteel een taxi gepland van mijn werk (Zernikeplein 11, 9747AS)
> vanaf 16 uur. Maar als jij me hier wilt afhalen en rechtstreeks naar de
> minnaar en omgeving wilt meenemen dan scheelt me een hoop heen en weer
> rijden. In dat geval zeg ik de taxi af.
>
> Mocht je me van thuis willen afhalen, dan is het adres LB Pearsonstraat
> 13, 9728WR (dat is Hoornsemeer zuid); afslag Groningen Zuid op de A28.

> [...]

"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"
                                                         -- Kurt Vonnegut