[Groningen-pm] Café de Minnaar

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Mon Feb 9 00:49:38 PST 2015

Hoi Hermen,

Geldt jouw aanbod om mij op te halen nog? Dan kan ik namelijk mee naar de
Perl Mongers!

Er is momenteel een taxi gepland van mijn werk (Zernikeplein 11, 9747AS)
vanaf 16 uur. Maar als jij me hier wilt afhalen en rechtstreeks naar de
minnaar en omgeving wilt meenemen dan scheelt me een hoop heen en weer
rijden. In dat geval zeg ik de taxi af.

Mocht je me van thuis willen afhalen, dan is het adres LB Pearsonstraat
13, 9728WR (dat is Hoornsemeer zuid); afslag Groningen Zuid op de A28.

Ik hoor graag wat voor mogelijkheden je hebt!

Groetjes en bedankt,

Piet