[Groningen-pm] Meeting 12 juni

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Mon Jun 4 02:01:29 PDT 2012

Hoi allemaal,

Er ligt het voorstel om de Perl mongers te verplaatsen naar de 2e dinsdag
van de maand. Vind ik een goed voorstel.
Als er geen bezwaren zijn stel ik voor dit de nieuwe dag-van-de-maand te
maken.

Komende juni betekent dit:
- WEL meeting op DINSDAG 12 juni
- GEEN meeting op 7 juni, GEEN meeting op 21 juni

Is Warpnet beschikbaar op 12 juni?
Hoe eng is het om 's avonds over een industrieterrein te fietsen?
Wie heeft een voorstel voor eetlocatie?
Andere meningen?
Voorstel voor een onderwerp?

Op Di, 29 mei, 2012 16:24, schreef Herman van Rink:
> [...]
[knip]