[Groningen-pm] Meeting 12 juni

Arnoud Warmerdam aw at warpnet.nl
Mon Jun 4 03:56:03 PDT 2012

Hoi iedereen,

On Jun 4, 2012, at 11:01 , Piet Plomp wrote:
> Hoi allemaal,
>
> Er ligt het voorstel om de Perl mongers te verplaatsen naar de 2e dinsdag
> van de maand. Vind ik een goed voorstel.

Prima wat mij betreft, al zal ik waarschijnlijk niet heel vaak aanwezig zijn.

> Als er geen bezwaren zijn stel ik voor dit de nieuwe dag-van-de-maand te
> maken.
>
> Komende juni betekent dit:
> - WEL meeting op DINSDAG 12 juni
> - GEEN meeting op 7 juni, GEEN meeting op 21 juni
>
> Is Warpnet beschikbaar op 12 juni?

Yep, ik ben er dan ook bij.

> Hoe eng is het om 's avonds over een industrieterrein te fietsen?

Dat valt wel mee, je kunt hier grotendeels via fietspaden komen, dus rondscheurende auto's zijn goed te ontwijken. Rondtrekkende bendes heb ik ook nog niet waargenomen ... :-)

> Wie heeft een voorstel voor eetlocatie?

Helaas, ik weet hier in de buurt geen geschikte eetlocatie. Bij de Makro is wel een restaurant, maar dat is eerder een veredelde snackbar en je hebt er ook een Makro pas voor nodig.

Groeten,

Arnoud Warmerdam
--
Warpnet BV