[Groningen-pm] Volgende bijeenkomst

Gerhard C. Muntingh smunt at qux.nl
Fri Jan 11 06:31:36 PST 2008

Beste PM'ers,

> - we eten 18:15 bij Groen

We kunnen ook een keer bij een pizzaria gaan eten.  Daar is volgens mij
voldoende keus voor vegetariers, en ook redelijk goedkoop.  Ik ben
redelijk uitgegeten bij de wagamama.

> - komen bijeen bij Warpnet (kan dat wat jullie betreft Gerhard, Arnoud?)
> in
>   de Euroborg (bereikbaar met alle mogelijke vervoermiddelen: trein
>   (stadsbustarief), stadsbus, fiets, auto, te voet ...)

Dat kan uiteraard.  Parkeren is nog wel een issue, ik zal nog eens
opletten of je hier in de buurt beter kunt parkeren.

> Mogelijk onderwerp: ik ben tegen grenzen van Getopt::Long aangelopen:

Getopt::Long is sowieso een module die nodig behandeld moet worden bij de
Perl Mongers.  Ik vind het een goed idee.

Groeten,

Gerhard.