[Groningen-pm] Volgende bijeenkomst

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Fri Jan 11 02:38:37 PST 2008

Piet Plomp schreef:
> Hoi allemaal,
>
> Als ik dan beter ben zal ik er volgende week zeker bij zijn.
> Hier alvast een voorstel:
> - we eten 18:15 bij Groen

Ik zou liever bij Wagamama eten. Ik vind het aanbod van vegetarische
maaltijden bij Groen wat beperkt en wat duur.

> [...]
> ik wil opties in de vorm -\d+ of --\d+ waarbij ik de waarde van het getal
> wil pakken;
> We kunnen discussieren of wat ik wil zinvol is en of je dat in
> Getopt::Long zou moeten willen of juist niet; misschien kan het al via een
> omweg geimlementeerd worden.
> Uiteraard is de aanwezigheid van Johan als auteur van Getopt::Long
> hiervoor nodig.
>
> De discussie moet dan niet hier op de mailinglijst gevoerd worden, want
> dan moeten we voor de bijeenkomst wat anders verzinnen...
>
> Voelen jullie voor dit voorstel? Wie denkt dan te komen?

Ik wou wel komen, maar de grenzen van Getopt::Long interesseren me
eigenlijk niet echt. Maar ik ga er van uit dat er vast nog allerlei
andere interessante dingen ter sprake komen!

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/