[bcn-pm] Felicitacions i agraïments pel curs de perl del passat 10 de març

mimosinnet mimosinnet a gmail.com
dij abr 12 08:50:37 PDT 2012

Benvolguda Alba,

El dimecres, 11 de abril del 2012 a les 21:36, Alba Ferrer va escriure:

> El 9 d’abril de 2012 17:16, mimosinnet <mimosinnet a gmail.com> ha escrit:
> Només comentar-te que en fer l'open és millor utilitzar variables lèxiques
> en comptes de barewords per evitar sorpreses:
>
> - (open FILE, "<", "$file" )
> + (open my $fh, "<", "$file")

Mil gràcies! He actualitzat el codi amb el suggeriment!

També m'ha servit per informar-me sobre el tema. Aquí un enllaç al respecte:

https://www.socialtext.net/perl5/bareword_uppercase_filehandles

Abraçades,

Joan

--
Mimosinnet
Linux User: #463211

Ningún Lugar
Activisme Cultural per a la Transformació Social
http://generatech.org/ningunlugar

Fractalitats en Investigació Crítica
Investigació Crítica per a la Transformació Social
http://psicologiasocial.uab.es/fic

A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature