[bcn-pm] teniu interès en convidar en Damian Conway?

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij abr 12 09:28:50 PDT 2012

Aquest matí em comentava l'Enrique que en Damian Conway està de gira
per Europa, que farà un curs sobre com xerrar en públic a Londres el
16 d'abril (és un expert orador) i el 3-4 de maig farà un curs de Vim
avançat i un altre sobre New Perl a Lisboa a 210€ per curs o 370€ els
dos junts. També és possible que passi pel hackathon de Perl 6 a
Noruega o el Nordic Perl Workshop de Suècia.

La cosa és que si algú s'hi vol posar en contacte per organitzar
alguna cosa aquí, per mi endavant. Malauradament jo no tindré temps
per organitzar res :(

Salut i Perl!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>