[bcn-pm] Perl al Drumbeat Festival 2010?

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dll ago 16 06:35:24 PDT 2010

Alex t'has adelantat...

Els organitzadors locals a bcn del drumbeat son gent del
Citilab (oju! aixo no ho porta el Citilab, es independent)
que conec personalment i m'han demanat col.laboracions.
Nosaltres (Smalltalkers/Scratchers) hi serem, tot i que encara
no se com, i mentre ho parlavem va sortir el nom dels Perl
mongers pel mig.

Com estic de vacances/organitzant l'ESUG no hi he pensat massa,
pero ja que ho menciones, us ho dic. Faig copia d'aquest missatge
a un dels productors del Drumbeat, per a que sapiguen que esteu
interessats.

Salut!

Jordi

PS: MJ, ja veus que si voleu, els Perl mongers estan disponibles
a col.laborar amb el Drumbeat. Aquesta es l'adreca de la llista
i l'Alex n'es el president (alexm at alexm.org).