[bcn-pm] Perl al Drumbeat Festival 2010?

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll ago 16 06:57:10 PDT 2010

+ Jordi Delgado <jdelgado a lsi.upc.edu>:

> Els organitzadors locals a bcn del drumbeat son gent del
> Citilab (oju! aixo no ho porta el Citilab, es independent)
> que conec personalment i m'han demanat col.laboracions.

N'estic al corrent, ha sorgit el tema en les dues reunions
que portem al Citilab de la CCPL.cat, a la primera de les
quals hi havia en Toni Hermoso i l'Alina de Mozilla. Per si
algú vol participar més activament hi ha aquesta llista per
als organitzadors locals: