[bcn-pm] canvi de lloc de reunio?

Alex Muntada alexmaalexm.org
Dis Mar 29 04:47:06 PDT 2008

* Jordi Delgado <jdelgadoalsi.upc.edu>:

> El mantenir la "centricitat" pot suposar un  problema degut
> als turistes, que fan que els llocs centrics sempre estiguin
> plens.

Jo crec que es tracta de buscar un lloc cèntric però amb menys
afluència de gent (siguin turistes o no) i on poguem sopar o fer
un veure tranquil·lament mentre la fem petar.

> Naturalment, si volguessiu prescindir de la centricitat, el Citilab
> es un lloc a considerar. Esta lluny, pero ben comunicat. I es tan
> tranquil com nosaltres volguem que ho sigui. Estic quasi be segur
> que podria fer un apanyo per poder fer alla les reunions.

Potser el Citilab l'hauríem de reservar per a esdeveniments més
específics, com ara cursos, tallers, sprints, reunions tècniques,
etc. que durin tot un matí, una tarda o el dia sencer.

El que m'agradaria per a les reunions periòdiques és això:

 - primera convocatòria a les 20h
 - de 20:15 a 21:15, una presentació
 - de 21:15 a 22:00, col·loqui i sopar
 - a les 23:00, tothom pot ser a casa

I el que ens caldria és un lloc on puguem fer la presentació
tranquils (preferiblement amb projector i wifi) i on puguem
sopar a continuació. Si aquest lloc a més és cèntric, de conya.
Potser si hi ha un compromís de fer un sopar de grup 1 cop
al mes, algun bar o restaurant ens pot «reservar» alguna
sala on puguem estar tranquils (jo no en conec cap).

En aquesta línia, la gent de Softcatalà han muntat alguns
esdeveniments al Centre Comarcal Lleidatà, que és a la
Plaça Universitat (www.cclleidata.cat), i no sé si hi hauria
alguna possibilitat d'utilitzar alguna de les seves instal·lacions
(potser en ToniHer ens ho pot aclarir). Qualsevol altre lloc
amb característiques similars també aniria bé.

> Una altra cosa: Aixo del Randall Schwartz. Si vol calers, puc
> preguntar al Citilab si podriem pagar-li alguna cosa. Com es un
> guru del Squeak i dels Seaside/SMalltalk, estaria mes que
> justificat. I no cal que parli de Seaside, tot i que veient el
> seu blog, probablement es del que voldra parlar :-)

No compto que ens demani calés per fer una xerrada pels
mongers; el que no sé és si tindrà gaire temps abans de
marxar de creuer. Potser algú que hi hagi tingut contacte
prèviament pot mirar de tantejar-lo ;-) sinó ja ho faré jo.

--
Alex Muntada <alexmaalexm.org>