[bcn-pm] canvi de lloc de reunio?

Esteve Fernandez esteveasindominio.net
Dis Mar 29 03:34:59 PDT 2008

El Sábado 29 Marzo 2008 00:27:13 Xavier Noria escribió:
> Tinc la impressio que en general hi ha coses que no ens agraden del
> Viena per a les nostres reunions:
>
> * El soroll dificulta que xerrem normal, i quan hom presenta costa
> seguir-lo llevat que estiguis a la vora.

Molt molest. Sovint acaben fent-se dos grupets i no ens enterem del que diu
l'altre.

> * Ja ens han avisat varies vegades que tinguem cura dels robatoris, i
> finalment n'hem patit un.

Què ha passat? A qui i què li han robat? Aquestes coses et deixen molt mal
cos, podem fer una col.lecta si us sembla bé.

> Per altra banda te de bo que es un lloc molt centric, on podem fer un
> entrepa o prendre un cafe. Aixo penso que ho te a favor, sempre hem
> tingut un ambient informal aixi a la historia del grup i potser fora
> bo intentar conservar-ho d'alguna manera.
>
> Que dieu? Fem un pensament? I on si fos que si?

Els del grup de Python de Barcelona es junten a l'Arc Cafe:

http://www.arccafe.com/

que té pinta de ser una mica "fashion" i com que nosaltres som frikis, no sé
si hi encaixarem :D Una de les coses bones és que té wi-fi.

Si anem a algun altre lloc, preferiria que fessin entrepans, així podríem
sopar.

Salutacions.